تلکس خوزنا : همراه اول حامي برگزاري ششمين رويداد ايران اكسپو
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:07     کد خبر: 199821

خوزنا :

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، ششمين نمايشگاه توانمندي هاي صادراتي ايران كه از بزرگترين و مهم ترين رويدادهاي تجاري در جهت ارتباط با بازارهاي بين المللي در كشور ايران است، صبح شنبه 8 ارديبهشت 1403 با حمايت همراه اول و سخنراني رييس جمهور كشورمان در سالن اجلاس سران آغاز به كار كرد.

 

«ايران اكسپو» با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوري اسلامي ايران در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود و امكان آشنايي، مذاكره و برقراري تعاملات تجاري شركت ها و بازرگانان از كشورهاي مختلف دنيا در آن با بزرگترين برندهاي صنعتي ايران در حوزه هاي مختلف فراهم است.

 

بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، در اين دوره از برگزاري نمايشگاه IRAN EXPO 2024 بيش از 800 شركت بزرگ و صنعتي ايراني به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهاي خود را در معرض نمايش قرار مي دهند.

 

قرار است اين نمايشگاه كه با ارائه محصولات و دستاوردهايي در حوزه هاي مختلف صنعتي و كشاورزي در هفت گروه كالايي از جمله صنايع غذايي، كشاورزي و شيلات، صنعت، فرش و صنايع دستي و گردشگري، دارو، تجهيزات پزشكي، آزمايشگاهي، محصولات شيميايي، آرايشي و بهداشتي، صنعت ساحتمان و خدمات فني مهندسي و پتروشيمي برگزار مي شود، ميزبان بيش از دو هزار بازرگان، سرمايه گذار و تاجر خارجي از ۱۲۰ كشور جهان باشد.

 

ششمين نمايشگاه ايران اكسپو 1403 كه تا 12 ارديبهشت 1403 داير است، از ساعت ۹ تا ۱۶ پذيراي بازديدكنندگان خواهد بود.


برگشت به تلکس خبرها