تلکس خوزنا : معلمان مهمان دانش‌آموزان مي‌شوند
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 19:11     کد خبر: 199818

خوزنا :

همزمان با گراميداشت هفته معلم، ويژه‌برنامه «يه اردوي خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهراني با ميزباني از معلمان مدارس پايتخت، از ۱۰ تا ۱۴ ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.

 ايسنا، حميدرضا خونويي، معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ضمن اعلام اين خبر افزود: اولين برنامه حلقه «بچه‌هاي فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاري اردو براي معلمان و با هدف تكريم جايگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: روال هميشگي بر اين بوده است كه معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتيب ببينند ولي در برنامه «يه اردوي خاص» اين روال تغيير كرده و معلمان مهمان دانش‌آموزان مي‌شوند و حلقه بچه‌هاي فرهنگسرا از طراحي تا اجراي اردو را خودشان برعهده دارند.

خونويي ايجاد فضاي با نشاط و تكريم جايگاه معلمان را از جمله اهداف اين برنامه دانست و افزود: در اين برنامه، نوجوانان پس از تشكيل تيم اجرايي و تعيين نقش براي اعضا، ضمن هماهنگي با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خـود يا مربيان آموزش فرهنگسرا براي شركت در اردو اقدام مي‌كنند.

معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري درباره چگونگي برگزاري اين اردوها توضيح داد: اين اردوها به صورت نيم‌روزه برگزار مي‌شود و شامل بخش‌هاي متنوع اردويي نظير بازي‌هاي گروهي و ...است و مكان برگزاري آنها بنا بر امكانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضي ديگر از مناطق در خارج از محيط فرهنگسرا برگزار مي‌شود.

بر اساس گزارش پايگاه خبري تحليلي فرهنگ و هنر، وي در پايان ضمن دعوت از نوجوانان براي عضويت در حلقه «بچه‌هاي فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند براي شركت در اين برنامه و عضويت در حلقه «بچه‌هاي فرهنگسرا» مي‌توانند به فرهنگسراي نزديك محل سكونت خود و يا به درگاه رسمي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به نشاني farhangsara.ir مراجعه كنند.


برگشت به تلکس خبرها