تلکس خوزنا : جامعه كارگري پيشتاز جهش توليد و جنگ اقتصادي است
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 19:07     کد خبر: 199815

خوزنا :

يزد- بهنازعسكري
 فرمانده سپاه الغدير يزد با تاكيد بر اينكه كارگران سردمداران جنگ اقتصادي هستند، گفت: جامعه كارگري پيشتاز جهش توليد است.

سردار حسين زارع كمالي  در ديدار با محمدرضا فلاحتي مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با كارگران كشور را با تاكيد بر اينكه كشور درگير جنگ مستقيم اقتصادي است مورد اشاره قرار داد و افزود: كارگران سردمداران اين جنگ هستند.

وي با اشاره بر آمادگي سپاه و مجموعه بسيج استان در جهت تحقق بيانات مقام معظم رهبري اظهار كرد: استعدادها و نخبه‌هاي فراواني در جامعه كارگري استان وجود دارد كه اين استعداد نياز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداكثري از ظرفيت آن در جهش توليد است. جامعه كارگري پيشتاز جهش توليد و جنگ اقتصادي است.

زارع كمالي همچنين بسيج كارگري و شكل گيري پايگاه مقاومت بسيج در واحدهاي توليدي را از ظرفيت‌هايي برشمرد كه مي‌توان در جهت ارتقاي سطح فرهنگي و اجتماعي كارگران مورد استفاده قرار داد.

وي توجه به حقوق و مزاياي كارگران و رسيدگي به معيشت آنها را از اولويت‌هاي كارفرمايان برشمرد و افزود: دستگاه‌هاي اجرايي نيز بايد دغدغه‌هايي كه براي يك كارفرما در حوزه توليد به وجود مي آيند بكاهند و بيشترين فكر كارفرما استفاده حداكثري از ظرفيت كارخانه جهت توليد و در نتيجه رسيدگي بيشتر به معيشت كارگران باشد.


برگشت به تلکس خبرها