خوزنا : حضور همراه اول در بزرگترين نمايشگاه فناوري تركيه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:08     کد خبر: 199822

خوزنا :

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، نخستين و بزرگترين اپراتور تلفن همراه كشور با هدف معرفي توانمندي هاي فني و مخابراتي ايران به رويداد Mobilefest تركيه رفت.

 

رويداد Mobilefest كه از تأثيرگذارترين رويدادهاي فناورانه حوزه اوراسيا است، بر «شبكه سازي و ايجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طريق مشاهده دستاوردهاي تكنولوژيك برندها در بخش نمايشگاهي و دريافت بينش ها و تجربيات واقعي از سخنراني ها و ارائه هاي تخصصي تمركز دارد.

 

بخش هاي موضوعي اين نمايشگاه نيز متشكل از «ارتباطات و سرويس هاي تلفن همراه»، «خدمات ابري و ديتاسنترها»، «امنيت سايبري»، «دستگاه ها و تجهيزات»، «بلاكچين و متاورس» و «استارتاپ ها» مي شود كه غرفه همراه اول مستقر در نخستين بخش موضوعي اين رويداد است.

 

همراه اول با محوريت محصولات، خدمات و فعاليت هايي در حوزه هاي «كسب و كار سازماني»، «تحقيق و توسعه» و «سرمايه گذاري جسورانه» و با شعار «هدف گيري بي‌نهايت»، در اين رويداد و در قالب بخش نمايشگاهي حضور پيدا كرده تا به كشف فرصت هاي جديد سرمايه گذاري مبادرت ورزد.

 

نخستين و بزرگترين اپراتور تلفن همراه ايران در نظر دارد طي برگزاري اين رويداد سه روزه، از جديدترين بسترهاي ديجيتال توسعه يافته خود در حوزه هاي سلامت و توريسم رونمايي كند و به معرفي 12 سرويس ديجيتال ديگر بپردازد.

 

اپراتور اول تلفن همراه ايران در كنار سه اپراتور اصلي تلفن همراه ودافون، ترك تلكام و تركسل كشور تركيه، در بخش نمايشگاهي Mobilefest و در قالب غرفه اي دو طبقه حضور دارد.

 

در اين نمايشگاه كه با مشاركت حدود 300 شركت جهاني برگزار مي شود، اپراتورهاي تلفن همراه، توليدكنندگان دستگاه هاي ارتباطي و ارائه دهندگان خدمات فناوري از سراسر جهان حضور دارند و از 25 تا 27 آوريل 2024 (6 تا 8 ارديبهشت 1403) ميزبان علاقه مندان خواهند بود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها